Hösten rullar på

Tänk att de ska ta sån tid innan man tar sig ork att skriva lite här inne. 

Augusti, September, Oktober har passerat och nu rullar November på.
Så ska försöka komma ihåg vad som hänt sen sist.

Augusti
(null)
Den här godingen har hittat sitt nya intresse i skogen. Han är som en lite barnunge på julafton varje gång han plockar fram bössan😂🥰
(null)
Jag sög ut de sista ur sommaren alla tillfällen som gick
(null)
De blev några brödbak
(null)
Den här snyggingen gick på loppis i Rynninge med mig❤️
(null)

(null)
De har blivit några jaktbilder😂
(null)
Fick en sommarblomma av ett barn i juni å nu lever den livet i fönstret
(null)
Vi var på Loka med jobbet. Å jag våldgästade kollegan Jenny när jag fick enkelrum 🙈
(null)
Jag kan ha fått ett ryck o sågade ner delar av häcken ut mot vägen💪🏻🙈
(null)
De här snyggingarna var med till Nora o åt lite glass innan de stängde ner stället för sommaren. 

(null) 
Vi har fått Rynninge runt o samlat in äppelgrenar till kaninerna.
(null)
Daniel hulken Widén hoppade i poolen för att stänga igen den för sommaren. 
(null)
Vi var ute hos farmor o farfar och hjälpte till att ta upp båten.
(null)
Jag testade göra en ny sorts bullar. De fick godkänt i smaken , utseendet kanske går att förbättras😂
(null)
Självklart måste vi testa de olika ljusen i poolen.

September

Daniel och Oliwer var nere i Småland och fiskade lite kräftor.  (null)

(null)

(null)
Nämen inte ska vi väl ha en fungerande tvättmaskin eller avlopp. 
(null)

(null)
Sova i gymnastiksal är inte de skönaste som finns men att hänga med alla goa gymnaster väger upp de hela😂
(null)

(null)
Ja jag finner inga ord, han älskar sin nya leksak
(null)
Denna lilla goding for in i fönstret med en smäll. När hen kvicknat till satt den på samma plats i nästa 1 timme
(null)
Tvingade Oliwer och Thella att hjälpa mig med resten av häcken.
(null)

(null)
En kakbeställning till gympan trillade in här i slutet av september
(null)
Thella knäckte extra som sommarskuggan på ett kalas.
(null)

(null)
Mer grenar till kaninerna
(null)
Daniel visar Thella och mig vart han ska sitta när han skulle jaga gris
(null)
Världens största spindel har hittat ner i poolen
(null)
Oliwer är numera stolt ägare av ett körkort🥰

Oktober

(null)

Daniel tvinga ut Thella o mig i skogen efter gympatävlingen.
Älgarna var ju tvugna att få lite äpplen🤪
Jag var mer fascinerad av myrstacken.
(null)

(null)

(null)
Thella och delar av hennes gympa gäng kom 3a med sitt super fina fristående. Super kul med tanke på att det var sista gången de tävlade med just de friståendet. 🥰💪🏻🤩
(null)
Jag fick ett ryck en helg o städade ur tvrummet. Å vilken lycka hittade äntligen tvdossans lock😂
(null)

Daniel klättrade upp på vinden för att se om det var något fel på någon ventil då vi har fel på avloppet IGEN. 
(null)
Men inget fel på vinden iallafall så nu får slamsug komma igen o göra en insats med kamera i rören. 
Å de var inget roligt besök, då de kom fram till att de är fel på rören under huset.
Så nu blir de att riva upp golvet på toan, hallen, under trappen, i tvättstugan och ut under huset till vägen. Yippi🥳🥳🥳🥳😵‍💫

November

Ja November har precis börjat och längtan till julledigheten är sjukt stor. Fy f.. för denna höst på jobbet. Så mycket frånvaro av personalen på min avdelning, en rörig barngrupp och bara jag på plats. Sååååååå en ledighet är behövlig. 
(null) (null)
Vi hade halloweendisco på jobbet så de var bara att hoppa i alien kläderna och de stora leendet. 🤪
(null)


Ja de var allt för denna gång.
Roligare än så blev de inte. 
Puss på er🥰


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0