Thellas rum

Ja under sista juldagarna började Daniel och Thella dixa iordning hennes rum. Och äntligen börjar vi se ett slut. 😊

(null)
Nya lampan kom upp fort


(null)
Väggar målades vita


(null)
Fönster tvättades o målades med rätt vita färg.


(null)
Dubbelskrivbordet blev ett enkel skrivbord
Sen blev de en shopping tur till Ikea och massa andra roliga inredningsbutiker förra helgen så rummet fylldes med inredning. 
Thella klädde om min gamla barndoms stol som jag hade på mitt tonårsrum. 
Nu är vi ju inga proffs men en snygg grön handduk fick bli nytt tyg till stolen🤪 (null) (null)


(null)

(null)
Som ny ju😀


(null)

Välkomna in🥰
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Å nej rullgardinen ska inte vara nere så mycket men vi stod utan tröjor och satt upp alla kortet och ville inte visa alla utanför🤪


(null)

(null)

(null)

(null)
Ja denna vägg mina vänner har jag fått sätta upp alla kort utom ett. Thella satt på golvet o dikterad vad jag skulle göra. 😂
Men nu är det "bara" massa gröna växter som ska hänga från taket, ljusslingor och ev en gren som saknas. Men sen så är det klart. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0