Lördag o söndag

När vi kom hem till Örebro i lördag åt vi på MAX de första vi gjorde. Ville inte äta något påvägen ifall Oliwer skulle bli dålig. 
Så fort vi kom hem vädrade vi ur huset, rätt instängt vill jag lova. Packningen hamnade innanför dörren o sen ut i friska luften. Otroligt skön eftermiddag solen värmde hela kvällen. 
Jag gick bananas på häcken utanför våran entre, buskarna in mot grannen fick sig en omgång de oxå. 


Ni ser häcksaxen på bilden de var den jag använde hela tiden, så gissa om jag har ont i mina armar nu. 
Men fint blev det. Sen vann jag rensa ogräset i grusuppfarten oxå. Slängde en o annan kattskit när jag rev runt överallt. De trista är att bara efter 2 timmar var skiten tillbaks igen. 😫 kvällen avslutads med grillad korv o en ny Falk film. 
I söndags morse satte vi klockan på ringning 8:30. Efter lite plockande hemma tog Daniel o jag en promenad. Vi tänkte vi skulle mätta upp olika sträckor här omkring. 
När vi kom hem fick barnen äntligen hoppa i poolen igen. Sen blev de stå frukost. 
Daniel åkte o handlade o jag fortsatte att röja på baksidan. Måste få bort lite så airtrucken får plats. 
Idag åkte sågen fram 😊
efter hårt jobb blev det premiär dopp i poolen för mig. Simmade 20 längder o hade lite simskola med Thella. 
På kvällen cyklade vi bort till Daniel syster o hennes man. De har flyttat in i sitt hus nu. Kommer bli himla bra de där. Trevligt o gott var det. Oliwer o William gick hem till oss för att lana lite o vi andra cyklade hem runt 22:30.  Fick tvinga med mig Thella till vår säng så killarna kunde vara i fred. Vid 00:15 gav jag upp efter det har jag ingen koll på när Thella somna. Hon sov till 9:30 idag iallafall. Nu ska jag slänga in en ny tvätt o ge mig ut o ta sista ogräset. Kan knappt röra armarna men ger mig inte i första taget. Kl 13 ska vi träffa Kristin o Morgan å tjejerna. Så jag måste hinna städa av lite här hemma oxå. Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0