1a semester trippen

Imorse var första morgonen på semestern som väckarklockan var ställd. 8:30 gick vi upp o kl 10 satt vi i bilen på G till Linköping. Jag trodde helt ärligt inte att jag skulle kunna resa mig upp ur sängen efter gårdagens trappa, men jag hade inte ont någonstans. 
Den här snyggingen körde ner oss till Linköping för att sen köra vidare till Norrköping (för att hämta något spel han beställt till fel stad) o sen vidare hem för att gå på herrmiddag hemma hos oss. Det var egentligen en annan kille som skulle hålla i det i sin lilla trånga lägenhet, så jag tyckte de kunde ha det hemma hos oss istället när vi ändå inte var hemma. Får se om jag ångrar mig. 
Snälla Malou o hennes familj kom o hämtade mig o barnen i Linköping. Vi passade på att äta lite innan vi tryckte in oss i deras bil. Å vi tryckte bokstavligt talat in oss 😂
Var väl egenligen bara jag som satt super trångt men de gjorde inget resan tog bara lite mer än 1 timme. 
Denna lilla hönabönan skulle man ju kunna äta upp. 💕
Thella målade ett självporträtt som hon ville jag skulle ta kort på när hon o Winnie lekte skola. Malou o jag packade upp o bäddade innan vi åkte o handlade lite. Innan vi började med fredags tacosen färgade hon mitt hår. Tusen tack. Nu har vi kollat igenom Ullaredsbloggen o kollat upp vad vi ska handla där på måndag. Listan blev genast lite längre efter att man kollat in den 😊 Nej nu måste jag försöka sova lite, sägs att barnen i de här huset inte förståt att man ska sova länge på morgonen😂 Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0