Solen har hittat hit.

Om den bara kunde ha bestämt sig för att stanna. Jag jobbar bara 4 dagar till sen har jag6 veckors semester, ska bli så himla gött. 
Hittade en bild på hur Daniels bil såg ut när han o Oliwer hämtade all korv vi beställt från Robertssons. 43 1/2 påse för att vara exakta. 😊 Ska leverera 3 påsar ner till småland v26. 
Thella är rätt lätt road emellanåt. Här låg hon i garderoben i hallen o lekte i över 2 timmar en dag när hon var hemma o var sjuk. 
Mys frulle i solen funkar alltid när man är sjuk. 
Naturenshus fick besök av oss för några dagar sen. 
Thella har köpt en egen AGF maskot. Den ska hennes blivande lag ha när de tävlar. 💚💛💚
lite lagom stor 😂


Skolavslutningen var i måndags. Thella slutade förskoleklass o Oliwer 4an. Asså detta år har gått då sjukt snabbt. Thella började ju nyss i skolan. Hon längtar verkligen efter att få börja i 1an. 

Solen har äntligen hittar hit o när man försöker fånga den, finns det altid någon i vägen 😂
veckan som varit har det varit förkylt o hostigt här hemma. Nu hoppas vi på att det börjar ge med sig. Vill inte vara sjuk under semestern. 
Daniel utför visst barnarbete här hemma i värmen. I fredags fick jag denna bild smsad till mig runt 11:00, när jag kom hem runt 14 hittade jag dem så här 
De var verkligen super duktiga ❤️
Medan Thella åkte på kalas hoppade Oliwer o jag upp på cyklarna för att trampa hem till Oliwers ena tränare Maria som tog studenten med en present från killarna. GRATTIS Maria till studenten. Grymt jobbat 👏🎉

Till kvällis delade vi på en pizza i den lilla sol som fanns på baksidan på trallet. 
 I lördags var det äntligen dags att ta premiär doppet i våran pool. 19/20 grader var det. Och Thella var först i 😃

Oliwer o 2 kompisar badade en sväng idag oxå. De tyckte de var en aning kallt o önskade att vi hade en uppvärmd pool. 😂Vi har fortfarande lite höga klorvärden men inget som är farligt, bara att den blir lite grumlig. Daniel ska försöka tömma den på lite vatten imorgon, vi har visst lite för mycket i oxå har vi kommit på. Man lär sig något nytt varje dag. 
Nu ska jag försöka få den här bönan att somna. Hon är lite nervös inför morgondagens gymnastik läger hon ska på. 9-11:30 mån,tis o ons kör hon denna veckan. Oliwer kör 16:15-20:15 mån o ons. Sen är han gympa ledig fram till v32. God natt på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0