Söndags häng o Open Art

I Söndags blev det häng här hemma hela fm, Oliwer var o sprang spåret med kusinerna o kompisen R. Efter det kom kusinerna hit o badade fram till 15:30. Thellas kompis A kom oxå över för lite lek o bad. Daniel o jag körde över 2 byråar till Rs mamma, skönt att bli av med dem. Blev en aning tomt i vardagsrummet nu bara. Får ta o plocka in träningsbandet tror jag. 😊 


Vid 16 tiden åkte vi ut till farmor o farfar vid Lången. Där fick vi kvällsmat o fika. 
Igår måndag efter att Oliwer o jag tagit ett varv i spåret ( han sprang med kusin W o kompisen R) jag gick runt med Rs mamma, cyklade vi upp på stan för att kolla in alla konstverk i Open Art. Fanns rätt mycket konstigt att titta på men en del roliga saker oxå. 
En boll gjord av bara böcker 👍🏻
stora ute möbler i plast. 
De omtalade popcornen 😊👏
penslen var rätt häftig oxå. Efter lite mer än 5 timmar på stan. Hann köpa skor till Oliwer o shorts till Daniel oxå cyklade vi hem i duggregnet. Hade tänkt minigolfa på kvällen men det kom mer regn o de är inget kul att golfa på blötta banor. 😞 Så de får bli en annan dag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0