Träningsvärk i benen.

Herregud vilket pass Carin fick med oss på igår kväll. 😱 I måndags blev det spåret med Hanna, Oliwer o killarna sprang vi gick, igår blev det Boot Camp med Carin o alla våra kids. Thella körde järnet, visste att Oliwer skulle ge allt men att Thella skulle fixa hela hade jag inte väntat mig. Hon vilade 3-4 min på slutet vid nervarvningen. 👏👍
På g till Svea parken
syns inte på kortet men de är något röda i ansiktet o svettiga 💪🏼 Det blev dusch o mat när vi kom hem, sen var vi helt slut allihop. Barnen hade lekt hela dagen med Miranda o Linus oxå. Så de blev airtruck, studsmatta o utegympa hela dagen. 
Daniel har pratat om att jag hade ett gäng Tvillingböcker, så Carin o jag tänkte leta fram de första till Miranda. Nu hade ju inte Daniel ställt in dem iordning i skåpet i garaget så vi fick snällt sortera dem. Jag hade visst några stycken 😂
men långt ifrån alla saknades en del.  Idag skulle Oliwer springa spåret med R o W igen, så jag o Hanna följde med o gick runt. Nu fick R ont i foten så bara W skulle med. Men när vi stod o väntade på honom skickade han att han hade bestämt med en annan kompis. Så Oliwer nöjde sig med att gå runt med oss mammor 😀
Medan jag lagade lunchen gjorde han sin gympaläxa med ett vakande öga från mig 😊 Nu ska jag ta tag i lite tvätt o packning inför smålandsresan.  Känns lite konstigt att bara åka med barnen. Men så kan det gå när inte Daniel får ledigt. Han får det lite lugnt o skönt här hemma några dagar. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0