Sen sist.

Nästan 3 veckor har gått sen sist. Bloggen här har ändrat utseende, iallafall där jag skriver. Fattar noll så vi får väl se hur de här kommer gå. Försökte få korten i rätt ordning o ta bort ett jag inte ville ha med men det verkar inte funka.

Söndagen innan Oliwer o jag åkte till Trollhättan följde barnen o jag med Daniel ut till marieberg när han skulle jobba. Vi passade på att shoppa lite till oliwer o klippa honom.

På Tisdagen v 26 gick Oliwer o jag upp kl 5:00. Vi skulle samlas vid tåget 6:10. Shit vad tidigt de var. Vi var först på plats. Tågresan till Trollhättan gick super bra. 4 ledare o 10 gymnaster. Helt okej antal 😂 Veckan summerades med trötta kroppar, nya övningar och mycket skratt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0