Tänkte uppdatera


Men de var verkligen inte de lättaste, bloggen är omgjord å jag fattar noll. La in massa bilder men sen försvann de igen. 

Hoppas det funkar nu.
Kör på ett bildrace 😂
Går så där bilderna hamnar i fel ordning 😡

(null)
Daniel är tydligen väldigt rolig


(null)

(null)
Spel kväll för alla åldrar


(null)

(null)
Någon är trött efter killarnas spelkväll/natt


(null)

(null)
Oliwer o gänget tog medalj på mellansvenskan


(null)

(null)

(null)
Fristående gänget med bästa Elin som tränare

3a på matta



(null)
Medan killarna var på dream hack i jönköping förra helgen hade Thella o jag tjejhelg med julbak, shopping o bio ❤️



(null)


(null)
Oliwer o gänget i Elit Mix tog medalj på RM i Örebro

(null)
Best friends for ever


(null)
I helgen var det AGFs soare. Tyvärr tog jag knappt några bilder

 Nu är äntligen julpyntet på plats, bara granen som ska pyntas kvar. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Ja dom sitter typ ihop hela tiden 😂
Tror jag lyckats få till de här nu efter 14 försök.😂


Kommentarer
Malou

Äntligen!!! 👏🏼

2017-12-12 @ 21:24:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0