Mycket har hänt sen sist

Ja de får bli en bildbomb igen 😂 (null)

(null)

(null)
Asså jag har testat snigel. Inget jag rekommenderar om man säger så. 😂


(null)
När Thella lånar böcker då lånar hon rejält.


(null)
Oliwer tävlade på mellansvenskan o tog medalj med detta gäng. 👏🏻


(null)

(null)
På min födelsedag var vi ute o åt på kvällen ❤️


(null)

(null)
Jag o Jenny var på premiären av Mia skärringes show, super bra.


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Någon blev nöjd över sin farsdagspresent.


(null)
Thella o jag hade en mamma o dotterdag med Pinsios och Pernilla Whalgrens show ❤️


(null)

(null)

(null)
(null)
Denna bönan o hennes gympa gäng var o tävlade på truppträffen. En av tränarna är en hejare på att ta kort så han knäppte lite fina bilder. 😍
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Jag gjorde en adventskalender till jobbet med hjälp av barnen.


(null)
Det var dags för killarnas årliga spelhelg i början av december. Vi tjejer stannade hemma o tog de lugnt 😂


(null)

(null)
Tomtespelet. Det är på detta sätt de väljer tomtar till sina rum 😂


(null)
Kallt i bilen till Gävle
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
En 3e plats kom detta gäng med killar i från Örebro. 👏🏻💕

(null)

(null)

(null)

(null)
Denna gav Thella till Pernilla efter showen å sen skrev hon om den på sin blogg 😍


(null)
Denna bild kom lite fel skulle varit längre upp.

(null)

(null)

(null)

(null)
Efter 2 timmar ute i snön o friska luften försvann all ork i denna kroppen 😂
(null)
Årets julgran
(null)
Årets födelsedagspresenter 😍
(null)
Thella o hennes kompisar hjälpte till i 6ornas luciatåg o vi kunde tyvärr inte komma o titta. Men Alva o Emmas pappa var snäll o skickade lite kort 😂
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Tänk att denna snygging snart stått ut med mig i 19 år 🙈😍
(null)

(null)

(null)

(null)
Världens bästa grej till pepparkakshuset
(null)
Årets soare och den sista med AGF
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
En fredag efter jobbet blev vi upphämtade av Fredde o Emma för att sen gå o titta på dessa sköna killar från Ack värmland. Så jäkla bra o skoj. Fick det av Daniel i födelsedagspresent 💕
(null)
Dagen innan julafton spelade barnen bingo 😂
(null)
(null)
Julafton 2018
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ja de var allt för denna gång. Har ni tur kanske de blir en uppdatering till innan nyår 😂🙈




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0