6 månader går fort

Har verkligen ingen bra ursäkt för mitt super långa uppehåll. Skäms, å härom kvällen gjorde jag ett nytt försök men när jag laddat upp svinmånga bilder försvann skiten 😡

Så nu ett nytt försök.

Självklart kom alla i fel ordning 👿
(null)
Tävling i järfälla i juni. Killarna kom 4a. Oliwer körde på förvånansvärt bra efter att inte kunnat kört fullt ut sen ett par månader tillbaks pga av höften.


(null)
Ture vägra att gå ut.


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Mormors premiärdopp i poolen


(null)
Thella hade dansuppvisning i maj då kom bästaste Mormor o morfar o tittade ❤️


(null)

(null)

(null)
Tur de öppnar ett nytt ställe 😂😍


(null)
Määää vad har hänt med Emils älskade kebabställe 😱


(null)
Ett nytt försök på att ta bort alla buskar


(null)
Ture har firat 1 år. 🎉🎂


(null)

(null)
Nya utemöbler


(null)
Snacka precis 👏🏻


(null)

(null)

(null)
Pause i trädgårds fix


(null)

(null)
Mamma gråter av sorg, barnet gråter av glädje. 2 v kollo i augusti utan telefon. 😍🤪😔


(null)
Bästa gänget tog medaljer o pokaler på tävlingen i april, när jag låg hemma i källaren magsjuk. 😢


(null)

(null)

(null)
40 årspresenterna från barnen o mig ❤️🎂


(null)
Presenter från kompisar o familjen.


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Grabbarna ❤️


(null)
Någon var lite godis sugen 🤪


(null)

(null)

(null)
Hittade ett hål i källaren 😱


(null)
Vi har limmat fast spisplattan


(null)
Grattis älskade Oliwer ❤️


(null)

(null)
Pooltaket kom i juni 👏🏼

Vågar inte lägga in mer i detta inlägg så kommer ett till inom kort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0