Lovade uppdatering

(null)

(null)
Soffhäng hos Peppe i Stockholm


(null)

(null)
Wow vi ska åka tunnelbana


(null)

(null)
Thella shoppade loss med egna pengar 😊


(null)
Oliwer putsade skorna 😂


(null)
Kolla slottet


(null)

(null)
Vi avslutade terminen med en tävling i örebro.


(null)

(null)
Med 4 lag på tävling tog ALLA 4 lagen varsin medalj 😍 Så stolta över dem. De tävlade mot äldre gymnaster oxå.


(null)
Thella hittade bästa stället i Stockholm

När vi hade grillkväll med jobbet här hemma stod Daniel för markservisen och vi tjejer blev serverade allt ❤️
(null)

(null)

(null)

(null)
Sista disken fick jag dock ta 😂


(null)

(null)
Pooltak på g


(null)
Tada 😊


(null)
1a skolavslutningen inne. 😱 Den var över på 20 min. Men Thella var lika glad för de.


(null)

(null)

Nu kommer korten i helt fel ordning igen men det är  bara att le o vara glad


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Semester dricka på g


(null)
Fotboll i solen


(null)
Bowling med Bergstens


(null)
Bad under taket 😊


(null)
På sommaren får man lyxa ALLA dagar i veckan enligt Thella


(null)

(null)
Midsommardagen var Daniel, jag o Niclas o plockade jordgubbar.
Midsommarafton jobbade Daniel 9-14 så barnen o jag åt på paloma innan vi handlade de sista o Thella bakade en tårta. När Daniel kom spela vi kub o grillade. En lugn midsommar hemma helt enkelt ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Med tak kan man bada när det regnar 😂
När Daniel o Oliwer kom hem från Dream hack spela vi minigolf på kvällen. 
Dagarna grabbarna var borta hängde Thella med mig på jobbet. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Grabbarnas sovplats i Jönköping
(null)
Turis har kommit på vart vi har godsaker 😂🙈


(null)
Glasspromenad med Strömsnäsgänget


(null)
Mathias hittade godsaker i poolen 😂


(null)

(null)
Thella o jag packade ihop de sista på dagsländan i måndags 😢


(null)

Imorgon följer jag o Thella med Elle o tjejerna hem en natt innan vi åker till Helsingborg för SM i truppgymnastik. Vi ska dit o heja på en massa goa gymnaster vi känner 💕


Puss på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0