1a semester veckan är nu avklarad.

En vecka gå himla fort. Vädret har varit en aning svajigt men framåt onsdag var de helt okej. ☀️

Malou o gänget kom i måndags runt 14:00, vi åt lunch och roade oss inne resten av dagen då det regnade. Emil o Daniel åkte hem till en kompis till Daniel för att spela brädspel hela dagen/natten.

I tisdags fixade Mio o jag amerikanska pannkakor till frukost. 🤗

(null)

(null)

I onsdags tror jag det var åkte Malou o jag å tjejerna till Yoump för att rasta dem lite 😄
(null)

(null)

(null)

(null)
I torsdags åkte Malou o jag å Winnie o Thella till Marieberg för att kolla lite utklädnings grejer till Winnie.
(null)
De blev lite bad under veckan för våra gäster. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Vilka semester lirare 🥰
(null)
Oliwer har varit ute o rastat sina nya skor minst en gång om dagen under denna veckan 😂🙈
(null)

(null)

(null)

(null)
Oliwer hittade små grodor som Mio nyfiket tittade på.
(null)

(null)

(null)
Thella var ute o gick med Mios vagn 😂
(null)
Flera måltider har ätits ute under denna veckan, så himla skönt.
(null)

(null)
Vi tog en promenad till Naturens hus en em. Mio åt sin första egna glass. Satt nog helt still i 15 min 😂
(null)

(null)

(null)

(null)
I fredags åkte vi till Stora Holmen för att åka lilleputte tåget.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Medans killarna åkte med de stora barnen till Bowlingen gick Malou o jag på en promenad med Mio.
(null)

(null)
Till kvällis blev de tacos ute 😍
(null)

(null)

(null)
I lördags åkte gästerna hem men först bad och lunch innan de packade in sig i bilen o började resan hem.
(null)

(null)

(null)
Asså hur söt kan man vara 🥰
(null)

(null)
Saknar allt denna traktor varje gång man går in på toan 😂
Idag har jag roat mig med denna innan regnet kom. Sen har vi plockat o städat inne o packat inför några dagar i Hultsfred. Blir en kortis denna gång. Barnen vill hem till sina kompisar o Daniel ska få besök av sin kompis med familj som kommer från Umeå ( tror de var där de bodde) 
(null)

Nej nu ska jag sova klockan ringer 6:10 imorgon ska åka tidigt så vi hinner ner till ALV kl 10:00.
Natti natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0