2a semester veckan

2a semester veckan började i Vimmerby med ALV, sen vidare till mormor o morfar i stugan. Pierre o Julia var oxå där å Tim.
Vi stannade en natt och åkte hem till Örebro igen på onsdags eftermiddagen.

(null)

(null)

(null)

I onsdags blev de kvällis o kortspel ute på alltanen innan vi gick in runt 23:00.

I Torsdags kom Oliwers kompis Hampus för att stanna några dagar. De skulle spela dataspel men i denna värmen blev de mest spel på kvällarna. 
Istället blev de gymmet varje dag och mycket bad.  Hampus hjälpte Thella att få mod att köra hennes flickis själv. 🤗🥰
Nu ska hon bara få till den direkt efter sin rondat 😄

Alla måltider sen i onsdags har ätits ute och vi har inte varit inne på kvällarna förens runt 22:30. 
Så himla skönt väder. I löve it 🥰☀️❤️
(null)

I fredags kom Nicklas förbi o badade lite, sen kom Erik oxå och åt tacos med oss.
Thella var oxå uppe på stan o lånade ett gäng böcker på biblioteket.

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår var jag o Linn på ett pass med Elin som ledare. 30 min rumpa o lår träning. Kan fasen inte röra mig idag😱
Sen blev de poolhäng resten av dagen innan vi grillade till kvällsmat.
(null)

(null)

Idag kom Lisa o Charlie hit på poolhäng. 
Vi hängde i poolen hela dagen fram till 15:00.
Mormor o morfar kom vid 13:00 tiden.
Mormor hoppade i poolen på en gång.
Så himla skönt väder idag ☀️😍

(null)

(null) (null)
(null)
Nu ikväll efter kvällsmaten spelade vi kort i den tropiska värmen. 28 grader när klockan var 21:00. 😍

Nu ligger jag nerbäddad och ögonen går nästan i kors så dags att sova lite.

Natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0