Hänt sen sist.

Jag inte är de mycket inte. Här kämpar sommaren på o jag saknar verkligen förra året värme. Vill ha sol o värmen va är detta för berg o dalbane väder de bjuder på. 🤔

Jag verkar aldrig kunna lära migatt få bilderna i rätt ordning 🤬🙈 men men här är ett gäng. 

Thella har uppgraderat sin 90 säng till en 120, hon har tydligen blivit så stor nu att hon vuxit ur den andra 😂
Lyckligare tjej får man leta efter iallafall 😍
(null)

(null)

Oliwer har varit i Strömstad denna veckan så vi har blivit uppdaterade med lite bilder under veckan. Han blev tydligen förkyld efter första badet i måndags så han har bott i långbyxor 🤪
(null)

(null)
Jag och mina närmaste arbetskamrater var på Pinchos o hade lite AW förra veckan. Mums
(null)
Thella o Daniel som haft en ensam hemma vecka då jag jobbat var i lillån en em o träffade Fredde o barnen o nya familjemedlemmen Charlie.
(null)
Älskar Oliwer sängmatta 🤪😂
(null)
Oliwer fick ett efterlängtat packet på posten som Daniel tänkte öppna undertiden Oliwer var borta 🙈
(null)

(null)
Jag krossade Daniel o Thella i minigolf en kväll.
(null)
Denna vecka har Daniel haft bilen på servis. Vi fick en lånebil som Thella blev helt förbryllad över 🤔Hur kommer man in där bak 🤔😂
(null)
Bildbevis på att Oliwer badat där av förkylning 🙊
(null)
Ett härligt gäng verkar de varit i strömstad. Nästa år tycker jag det är mammornas tur att åka på kollo en vecka 😂
(null)
I måndags innan Oliwer åkte 9:30 så skulle jag väcka honom kl 7:00. 
Men jag kom upp till en tom säng o barnet var borta. Hittade honom som tur var på snapchatt kartan. 😂 Han var på gymmet 😱
(null)
Nu är stacketet runt trallet klart 
(null)

(null)
Daniel njuter bland alla grilltillbehör

OpenArt vandring på stan en snabbis emellan SM tävlingarna i gymnastik.
Damerna kom tyvärr 4a men jäklar vad bra de var. 🥰
Mixen kom 1a o de var oxå helt grymma. En fröjd att se på.
(null)

(null)


En fredag kväll efter att jag hängt med Lena så kom jag hem kl22:00, då satte jag igång att klippa häcken.
Kom in igen innan 24:00. Sen upp vid 7:30 o gjorde resten innan de blev så där dö varmt.
Inte helt perfekt men mycket bättre än innan
(null)

(null)

(null)

Igår blev de någon timme i solstolen innan de blev att ta tag i poolen som tvättmaskinen envisades med att göra i källarnen🤬🤯
(null)

Nu är det dags att gå o sova. ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0