Solen är här.

Sååååå skönt att solen kommit. ☀️ 
Juni har är redan halvvägs igenom. Den här terminen har gått så fort hinner inte med. 

Vad har hänt sen sist då. 🤔

Som vanligt kommer ju bilderna i fel ordning 😒


(null)
Vi har så mycket fågelbajs på trallet så Daniel googlade på vad som skrämde bort fåglarna bäst. Å detta var tydligen bästa lösningen 😩

(null)
Fått sommarpresent från ett barn som gick på ledighet denna veckan 🥰


(null)
En rådjurs bock har hittat till vår o grannens trädgård


Thella hade avslutning med sin gymnastikgrupp i onsdags. Efter träningen bjöds de på glass o kladdkaka ute i gräset. Polisen kom förbi o kollade så vi höll avstånd 🤣 Så gymnasterna visade upp lite övningar för dem. 
Thella fick pris för terminens kämpe.
(null)

(null)

(null)

I onsdags hade båda barnen skolavslutning men vi fick inte vara med på någon av dem. 
Jag bad barnen ta en fin bild ihop efteråt. De gick så där.
Thella hann jag ta kort på innan hon gick till skolan men Oliwer började senare så fick inget på honom.☹️
(null)

(null)

På tisdags eftermiddagen hade alla 9or avslutningsmiddag 14-16 så missade att ta en bra bild då oxå 😒
(null)

(null)

Att göra rent hos kaninerna är inte riktigt Oliwers grej 😂
(null)

Daniel o jag fortsätter att jobba ute i trädgården. 
(null)

(null)
Paket till alla barnens fröknar.

Förra veckan hade Thella o jag 5 studentmottagningar att åka runt på.
Stressigt men väldigt roligt. 🥰
(null)
Emma, Elin, Alexandra, William o Linnea.
Alla tjejerna är gympaledare till Thella. 

(null)

(null)
Kusin William blev uppvaktad på sin student. 
(null)
Ingen vanlig syn i detta hem. Så självklart var jag snabbt upp med kameran. 

Vid pingst var vi nere o hälsade på hos Mamma. 💕 Som vi längtat. 💕
(null)
Pierre klippte gräset
(null)
Ellie visade stolt upp sitt nya hem 😂😍
(null)
❤️Vi var hos pappa o lämnade blommor och vattnade❤️

Denna helg har Daniels kusin Nicklas varit här o burit marksten som legat runt huset.
Så jag har haft en slapp helg i solstolen. Inte för att jag kan sitta stil länge. Men en stund lite då o då.

Denna vecka som kommer ska thella gå på dansläger o på torsdag ska vi åka ner till Mamma igen o fira midsommar. 
Så nu håller vi tummarna på att de blir fint väder. ☀️☀️☀️

Puss på er💗







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0