❤️Älskade finaste Pappa ❤️

Har dragit mig i 4 månader nu för att ta upp denna blogg igen. Har inte haft någon ork el lust att skriva här. 
Att skriva o lägga upp bilder här har jag alltid gjort för pappa o mammas skull, men nu finns inte pappa mer o allt förvann med honom 😞
Men igår fråga mamma mig om det inte var dags att skriva igen, hon hade varit inne o tittat men ingen uppdatering i går heller. 
Pappa var ju inne varje dag o kollade om ni hade skrivit o varje gång du inte skivit tyckte han att de var dags att du skulle göra de. ❤️

Ja å nu är de väl dags igen. För om de gör någon glad kan jag ju bidra med de.💕

Som ni alla säkert redan vet blev inte denna jul alls som vi hade tänkt oss.
Jag börjar gråta varje gång jag ens tar den på tal. Julafton o juldagen är som en enda lång dimma, de känns som de var igår men de har redan gått 4 månader. De är så skrämande, man vill ju inte att tiden o livet ska fortsätta utan pappa men de rullar på hur fort som helst fast man vill dra i handbromsen o bromsa allt. 😭
Vi har redan varit med om massa första gånger utan pappa å jag vill inte ha de så. 
Jag vill ha pappa här hos oss. ❤️
Hans goa hårda kram man fick varje gång vi kom ner el han hit. 
Hans rullande tummar, armarna bakom ryggen när han strosade omkring.
Ingen kunde vara så dålig förlorade som han, så sur han kunde bli när de inte gick bra i kortspel 😝
Stekt ägg o kall falukorv på mackan, ja de finns nog ingen annan som kan äta en macka som han.
Listan kan göras så otroligt lång. 
Men jag kommer inte få tillbaks min älskade pappa hur mycket jag än längtar och gråter.

Älskade pappa jag hoppas o tror att du hade det bra där du är, och fast jag inte vill så var de nog meningen att de skulle hända när de gjorde för att vi alla syskon var hemma på julaftonen tillsammans de har inte hänt sen jag vet när. 


(null)

(null)

(null)

(null) (null)

(null)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0