Veckorna bara går och går.

Har aldrig varit med om att ett år kan gå så här fort. Hänger inte alls med. 🥴 Nästa vecka är det redan juni månad. 😮

Daniel och jag har klarat av en sväng av corona, el sväng o sväng vi var hemma ca 3 veckor. 😷 



(null)
Thella har hottat upp sin älskade Harry Potter hörna. 
(null)
Nya skor har vi klickat hem oxå😂
(null)
När man är inslåst hemma så åker gamla leksaker fram o roar barnen 🤪
(null)

(null)

(null)

(null)
Thella o jag började röja bland hennes lego. 
(null)
Detta var min utsikt de flesta dagarna under nästan 3 v. 
(null)
Alla var inte lika seriösa med skoljobbet. Någon satt klockan på 7:45 o började skolan hemma 8:15 o gick efter dagens schema. Den andra gjorde inte de. Ni kan ju gissa vem 😝
(null)
(null)
Världens bästa jobb kom med presenter efter min 2 vecka hemma
(null)
(null)
Världens bästa Emelia hade bakat en tårta till mig eftersom jag inte kunde vara med på AW med jobbet 🥰
(null)
Något uttråkad
(null)
Thella gjorde chokladbollar på chokladbollens dag. 
(null)
(null)
När vi äntligen blev utsläppta firade Thella det med ett hål till i örat

Solen har hittat till Örebro.
Så Oliwer tog första doppet i fredags och Thella i söndags.
(null)

Ja de är väl de som har hänt sen sist. 

Vi ses väl igen i juni 🤪








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0