Redan April

Ja 2021 rasslar vidare i rasande fart. 
Feb och Mars rullade förbi utan att man ens hann blinka. (null) (null) (null)
Jag har hunnit med att göra 3 covid test under dessa månader 😩

(null)
Thellas gympa grupp har sålt lite kakor igen 🤣
Oliwer fyllde 17 år i Mars. 
Så vi hade lite kalas ute
(null)

(null)

(null)

(null)
Daniel fyllde 43 i slutet av Mars. 
(null)
Självklart har vi rockat sockorna
(null)

Daniels födelsedags fika
(null) (null)
Världens sjukaste grej. Jag vann en elcykel på mixmegapol. Hur fasen gick de till 🤣🤣


Under påsken nu har vi varit i själv karantär då 2 arbetskamrater fått bekräftat corona. 
Så jag gjorde mitt 4 test o höll mig hemma.
(null)
Tvätt av trall

Thella roade sig med att cosplay måla sig.
(null)

(null)

(null)
Och hjälpa till att tvätta bildäcken
Vi har tackat hej då till vår pool.😩🙈
(null) (null) (null) (null) (null) (null) (null)



(null)







(null) (null) (null)
Ja nu är den uppriven så nu finns ingen återvändo. Bara hoppas vi vet vad vi gett oss in på 😂🤣🙈🤪















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0