2021

Ja vad ska man säga. 2021 kan du snälla bli året som blir kramarnas år. Jag visste inte hur mycket man kunde sakna kramar. Trodde inte jag var så kramig av mig men ack vad fel jag hade. Kramar är ju fasen de bästa som finns 🖕🏼corona nu är vi sjukt trötta på dig 

Familjen Bergsten drog upp oss ur soffan för att hänga med till Garphyttan och grilla korv. (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
De var väl årets naturvistelse 😂😂

(null)
Thella och jag tog en promenad till Lidel för att kolla efter en hårborste. Blev dock ingen. 
(null)
Ja att fylla 40 innebär tydligen att man får komma till sjukhuset på mammografik. 
De var en annorlunda upplevelse. Men ändå bra att man får göra de. Nu väntar jag bara på att få svar om några veckor. 

Kollade min topplista för 2020 😂 märks de att jag spelar mycket musik på jobbet 🙈🤣
(null)

Funderar på att följa detta 😂 man känner ju så innerst inne. 
(null)Imorgon är det tillbaks till verkligheten igen. 7:00 ska jag vara på jobbet. Herregud jag som inte gjort annat än gått från sängen till soffan o tvärtom under hela ledigheten. 
Gått upp kl 9:00 en dag resten runt 10-12. 
Men de ska nig bli människa av mig med tillslut. 

Nu kör vi VT 2021. Om ca 24 veckor är de sommar. 🥰


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0