Sista dagarna på 2020

Att vara här inne o uppdatera är inte riktigt min grej. December kom o gick med blandade känslor. Många tårar har de trillat ner för mina kinder, men måste ändå säga att de gick förvånadsvärt bra ändå. På ett sätt kanske de var skönt att de blev som de blev att vi fick fira helt själva här hemma hela jul o nyår. 

Min "stora" dag var inte så stor, gjorde egenligen inget för jag är inte så mycket för att fira men de var lite tugnt att inte få träffa alla där hemma.
Thella o jag var på hennes träning på förmiddagen o sen när vi kom hem åkte vi och åt på en resturang familjen bara. Resten av dagen blev de film i soffan. En helt okej dag ändå. På fredagen blev jag uppvaktad på jobbet av alla där💕


(null) (null) (null)
Presenterna från jobbet💕

(null)
Julgranen 2020

(null)
Min födelsedagsmiddag fick inte ta kort på oliwer
(null)
Världens bästa syster med familj ringde o sjöng för oss på lucia ❤️
(null)
Blev uppvaktad av alla ledare på gympan💕

(null)
Världens bästa Linn kom förbi med blommor när jag jobbade 🥰
(null)
Pierre och Julia har blivit föräldrar till denna lilla goding Ines. Som man längtar efter dem nu 🥰

(null)
Till Thellas sista gympa träning gjorde jag o Elin en annan ledare pepparkaksmedaljer till alla 44 gymnaster
(null)
Thella har fått sina första betyg. Hon blev så nöjd vilket man kan förstå🥰

(null)
Fick en födelsedagspeng av Gudmor Gunn som jag köpte lite tomtar för ❤️

Dagen innan julafton träffade vi farmor o farfar förförsta gången på länge. Vi åt skinkmacka ute i skogen. 
(null) (null)
(null)
Oliwer var pank o försökte tjäna pengar genom att para ihop svarta strumpor. Gick så där han fick ihop 55:- 5:- paret. Var rätt många fel 😝

Julafton började med att vi sov länge sen blev de grötfrukost och öppning av några paket. 
(null) (null)
Julmaten åts framför Kalle Anka.
(null)
Efter maten öppnades resten av paketen
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Tack mormor 🥰

(null)

(null)

(null)
Oliwer var så nöjd över sin färg att måla över sin hund på rummet. 😂
(null) (null)
Nu är den fina hunden ett minne blått 😢

Juldagen var en jobbig dag el julafton också jag tittade på klockan hela tiden och tänkte hela tiden vad vi gjorde då för ett år sen. Jag spelar upp dagarna i huvudet hela tiden. Vad som sas, gjordes. Kan helt ärligt inte fatta att de gått ett år får inte ihop de. Känns som igår, hör alla ljuden från maskinerna, pipet i korridorerna, lukten alla tårar och samtal känns inte på riktigt. 😢❤️
Saknar dig så pappa ❤️

Nyårsafton firades här hemma bara vi.
Vi var och hämtade en grillbricka på Citygross
(null)

(null)

(null)
Innan 12 slaget tog vi en promenad upp till Bäcks som bor i början av rynninge för att vara med när de firade in nyår ute. 
Skönt med lite luft o tänka på annat. 

Vi tackar 2020 för sist skit år, nu kan de väl bara bli bättre. 






















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0