Snart Februari

Sista veckan innan de är dags att vända bland i almanackan. De är verkligen helt sjukt att tiden går så snabbt. 

Jag inser också att jag verkligen inte tar några kort nu för tiden. Finns ju inget att ta på. 


(null)
Thella har äntligen fått köpa sin första cosplay klädsel.  Hon är något nöjd syns de 🤪
(null)
Som man önskar att man hade den superkraften
(null)
Någon är nöjd med sin julklapp 😍
(null)
Jag hatar julstjärnor, de brukar dö så fort de kommer in i detta hus. Men kolla in denna den har hållit sig fin sen den 18/12.

Nu räknar vi ner dagarna tills vi har en 13 åring i huset. 
Förhoppningsvis har jag mer bilder nästa gång 🤪


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0