En 13 åring här hemma

Ja sen sist jag skrev har vi fått en 13 åring här hemma. Så nu är huset fullt av tonåringar😂🤪

(null)
Som vanligt blir storebror avis när presenterna öppnas 😂

(null) (null)


(null)
Hon fick några cosplay kläder och älvöron av oss och nya hörlurar till datorn.



På Thellas födelsedag hade vi sagt att vi skulle ut o äta på Pinschos hela familjen plus Erika ( Oliwers tjej) 
Men de Thella inte visste var att jag hade ordnat så hennes kompisar var där istället. Så när hon trodde att Oliwer, Erika o Daniel skulle parkera bilen medans hon och jag tog platser. 
Hon blev något överaskade kan jag säga. 😂😍

(null) (null) (null) (null)
Världens bästa man beställde Lawrys från england till mig och mormor. 😍

(null)
Mina eksem mår så där just nu. 🤦‍♀️🙈
Thellas gympa grupp har sålt kakor igen så nu har vi hela garaget fullt med kakor 

(null)

Ja nu har hela januari och snart februari gått.
Thella och Daniel har varit förkylda i en omgång och jag har åkt på något nu.
Halsont och seg i kroppen. Var och tog ett covid test igår. Tror inte det är något men man vet aldrig lika bra att kolla. 

På måndag har vi en 17 åring här hemma 🤪
Så beroende på vad jag får för provsvar ska vi ev ha kalas ute imorgon. 
Det ska vara fint väder iallafall. 

Ses i mars 🥰












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0