Fattar noll

Som vanligt krånglar allt jag håller på med.
Jag la  in bilder och skrev en text men allt kom inte med:-(

ja ja jag får väl fortsätta här då.

Jo efter fikat gick vi ut en sväng innan bompis började.
Jag övade med Oliwer eller vi tränade på att cykla. Gick väl sisådär, han vågade inte mer efter att jag berättat att jag släppt taget en gång.

        

Medans vi roade oss så passa Thella på att sova som vanligt.

När Daniel kom hem igen efter att ha varit och lämnat tillbaks hyrfilmerna vi lånat i fredags spelade han lite fotboll med Oliwer. Jag var oxå med ett tag med eftersom grabbarna tyckte det var roligare att puta omkull varandra så gav jag upp.

           

Tja det var väl våran dag i bilder, nu sover barnen sen ca 2 timmar tillbaks. Lilltjejen vaknar säkert snart och vill ha mat. Men den stora får vi hoppas sover några timmar ti


Kommentarer
Maloj

Varför blir jag inte förvånad över hur Daniel spelar fotboll?

2008-04-16 @ 13:36:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0