Här var det sol

Vilken underbar dag det varit, kanske lite mycket blåst men helt toppen annars.
Inatt sov Thella helt själv i sitt rum (ja ok jag la mig hos henne efter mattningen kl halv 2, men jag vill inte lämna henne själv) Ja jag är en mes till mamma men det står jag för. Men vi hade faktiskt ingen brandvarnare där inne, men idag har mannen köpt med sig det hem från jobbet. Så inatt kan hon få sova själv.

När daniel åkt till jobbet i morse gick Oliwer, Thella och jag bort till lillåns södra skola (där jag jobbade för 1 år sen) De har velat att jag skulle komma förbi och visa upp uderverket, så idag passa vi på medans vi ändå skulle gå hem till Emma och Amilia.
Oliwer var hur duktig som helst, han gick hela vägen. Förutom typ 20 meter som han fick åka snål skjus på vagnen. Vi stanna på skolan 1 timme innan vi traska hem till Emma och Amilia. När vi kom till dem gick vi ut till deras lekpark. Hade aldrig varit där. En jättebra lekpark enligt Oliwer och mig.

Lite kort från dagen kan jag bjuda på

 Oliwer hittade en blomma på vägen till skolan i lillån

   Oliwer och Amilia leker vid hennes lekpark.

  Å hittade en äcklig larv gjorde han på hemvägen, den var man bara tvungen att klappa.

 Barnen tittade på när daniels kusin Nicklas var här och grävde på baksidan
  Oliwer hjälpte till lite oxå.

 Medans Thella passa på att baja.

 Å jag lagade fläskpannkaka. Rätt god blev den iallafall.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0