Kommer sommaren snart???

Idag har vi varit inne nästan hela dagen. På förmiddagen gjorde jag iordning fläskkotletter och potatis. (shit asså för att få ihop den stavningen fick jag hjälp av Emil, Malou och Tappo) Så idag åt vi allafall en riktig middag.  När vi satt och åt så fick jag för mig att det blixtrade till utanför, men ingen annan verkade märka det så jag la snabbt ner den tanken. Men det var jätte svart på himlen och sen började det hagla. Så Oliwer och Daniel skyndade ut för att kolla.

         Hur stora hagel bitar som helst.

Efter middagen åkte Daniel och Oliwer upp på stan för att lämna papper till någon på folksam. När de kom hem hade de med fika. Vi som aldrig brukar fika, har fikat en gång i veckan den senaste tiden.
Men gott var det iallafall.
Thella och jag passade på att mysa lite, eller hon sov och jag tvättade.

          


Kommentarer
Maloj

Vilka fina kläder Thella hade på sig :-)

2008-04-16 @ 13:34:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0