Kul söndag

Oliwer vakna vid 7 tiden, han klagade över halsont som vanligt. Men sen såg han lite på barnkanalen, drack lite vatten och sen japp sen kom det igen. Han kräka ner hela sängen IGEN.
Bara att bära in ungen i duschen, hämta sängkläderna och trycka in dem i vår väl använda tvättmaskin.
Skulle inte förvåna mig om det kommer stejka snart.

Efter att ha rengjort sonen, bäddat rent i sängen, fyllt på med nytt vatten och bäddat ner honom igen somnar han.
Vid 10 vaknar vi igen av att han är hungrig, går ner och gör en macka. Försöker få av honom lite kläder för han är genomsvett. När jag kommer tillbaks med febertermometern sover han igen.
Han sover fortfarande, stackarn jag som trodde han var på väg att bli bättre igår var han ju upp och lekte sjörövare hela kvällen. Fick tvinga honom i säng vid 11.

Ja så nu har jag tvättat, bäddat rent i hans säng (han kommer väl förhoppningsvis bli frisk någon gång så han kan sova där)
Svärmor ringde precis tydligen är Thella oxå sjuk, hon vill inte äta eller sova. Hon hade feber trodde de men de hade inte kollat. Bara gett henne alvedon.
Ja så då vet vi vad som väntar oss senare idag när de kommer hem med henne. Kul kul
Fasen det är verkligen toppen att vara 2 barnsmamma till 2 sjuklingar, fattas ju bara att mannen blir dålig med då kommer det vara som att ha 4 småbarn.
Håll  nu tummarna för att Daniel inte bli sjuk.

Vi som skulle till BVC imorgon på 3 månadkontoll med spruta och 4 årskontroll.
Men det blir inget med de inte.

Ja detta var dagens rapport. Återkommer kanske senare om jag har en stund över.

Föresten ha lite koll på www.family.se under kalmar senare idag kanske finns någon ni känner igen.

Ha en bra söndag kram fam Widén


Kommentarer
Emma

Herregud vilken plågsam magsjuka! stackars Oliwer.. hoppas han blir frisk snart.. Kram

2008-04-27 @ 17:41:50
URL: http://www.emmakennmark.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0