Nu är lillan hemma

Svärmor kom hem med lillpluttan vid 5 tiden, då hade de haft henne här hemma hos sig oxå.
Lilltjejen hade 38,7 i feber fick vi veta. Och hon såg inte alls kry ut. Jag fick gå med henne i famnen en stund så hon somna. Nu har hon faktiskt sovit 1 timme, så vi får väl se hur hon är när hon vaknar om en stund.
Tydligen hade hon inte alls varit på humör idag, de hade fått bära på henne och ändå hade hon skrikigt. Daniel vill åka med henne till vårdcenralen i morgon för att kolla så hon är ok. Är lite otäck när så små är sjuka tycker jag. Vi får väl se hur natten blir, hon hade tydligen bajsat löst några gånger på fm idag. Men sen hade det inte kommit mer.

Innan Thella kom hem packa vi in oss i bilen och åkte till den nya lekparken vid ICA stjärna (paloma typ)
Oliwer lekte en stund han var inte helt 100 men lite frisk luft ville han ha.

Tog några kort på på Oliwer i lekparken förut så håll tillgodo. Tog på sjuklingen Thella oxå men de har försvunnit ifrån datorn av någon konstig anledning å från kameran hade jag redan raderat dem:-(

     

Sen gjorde oliwer en grej på gungan som Daniel och jag inte fick göra för det var livsfarligt för oss sa han

image86

Ja lite farligt ser det ju faktiskt ut att vara, jag vågar nog inte.
Eller håller ni inte med??

Nu hostar Thella ska kolla till henne.

ha en trevlig kväll





Kommentarer
Anonym

Usch då hoppas att båda blir friska snart. Vår skrutta mår bra nu men har fortfarande några doser penicillin kvar. Ska till Kati o thomas på valborg ev. Deras barn har oxå feber o långdragen kräksjuka. Krama om sjuklingarna från
oss!! Kramar Elle, Tias o Emmy

2008-04-28 @ 08:40:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0