oj oj oj

Tror mannen fått fnatt. han kom hem förut efter 2 timmars promenad upp på stan och fixat lite.
Han åt och gick på toa, sen bad han mig fixa thella för de skulle ut och gå en gång till.
Nu skulle de gå till Coop i Lillån. Shit asså han kommer se ut som en pinne snart.
Nej då blev faktiskt lite avis vill osså ut och gå, men nu har vi bestämt att Oliwer är mitt ansvar tills han är frisk och Daniel tar Thella. Så vi förhoppningsviss slipper bli sjuka hela högen.

Ja lillkillen ligger och ojar sig i vår säng, han somnar ibland och sover emellan 10-20 minuter. Sen vaknar han och måste kräkas. Inte för att det kommer mer än vatten (de lilla han får i sig) Nu senast han vakna till hade han 39,1 i feber. Så han fick lite alvedon så han skulle kunna somna till ordenkligt tror det hjälpte för nu har han sovit i ca 30 minuter.

Ska ta och lägga mig en stund oxå blev inte så mycket sömn i natt, å vem vet hur han kommer sova inatt.
Stackarn han sov var bjuden på maskerad kalas till en av de stora killarna på dagis. De är på lördag och eftersom man måste vara kräkfri i minst 48 timmar kommer han inte kunna gå på det.
Hoppas han frisknar till lite snart, han brukar alltid bara kräkas ordenkligt på natten eller kvällen några gånger sen brukar det vara över. Men denna gång är det annorlunda. Hoppas bara inte Thella får de.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0