Söndagen den 13 april.

Ja det var dagen då jag inte gjorde ett skit.
Vaknade halv 12 av att telefonen ringde. Då tyckte vi att det var läge att gå upp. Hamnade framför varsin dator.
Jag tvättade faktiskt 2 maskiner tvätt sen satte jag mig i soffan å åt frulle samtidigt som jag tittade på filmen
SOLSTORM. Den var faktiskt helt ok, har hört att den inte fick så bra betyg.

Klockan 4 gick vi hemifrån för att promenera till lillån och hämtade bilen, sen blev det snabba puckar till lången för att hämta barnen innan Oliwers gympa som började kl 5.
Trott eller ej men vi hann. Så idag var det jag som var en extra fröken. De har en förälder varje vecka som ska hjälpa till på gympan. Min uppgift idag var att hjälpa till med ballansgången. Tror jag sköte mig rätt bra iallafall.

Daniel åkte hem med Thella och jag å Oliwer fick gå hem i det fina vädret.

Har glömt bort att fotat oliwer sen igår. Daniel klippte honom innan vi åkte med dem till lången.
Får ta och göra det imorgon så ni får se snyggingen.

Idag var det bara Thella som fastnade på kort innan hon skulle sova.

Här kommer gullungen.

image29


nepp nu är det jag som hoppar i säng, imorgon är en hård dag. Oliwer går inte på dagis på måndagar så han kommer tjata ihjäl oss här hemma. Måsta samla kraft


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0