Bara timmar kvar nu

innan vi packar in oss i bilen och startar resan till Hultsfred. Känns som om vi nyss var där å så är de ju. Men inte kan vi missa marknade och framför allt inte MOJJE.
 

malou skicka mig ett kort på när Mojje skriver på Oliwers skiva.
 Ja jag vet jag är sååå läcker.

Nepp nu lite kort om helgen och veckan som varit innan det är dags att återgå till packandet innan sonen ska hämtas,

Lördag:
Jag tog med mig barnen på en promenad till Rynninge. Yvonne och Gunnar hade ju loppis på sin tomt så vi gjorde dem sällis lite.
På vägen hem hitta Oliwer en död näbbmus (tror de heter så) Jag blev tvungen att fota den så vi kunde visa pappa när han kom hem från jobbet.
 Nice va???

På kvällen sen hade vi gårdsfest, var typ 15 st ute i tältet. Men det var rätt ok iallafall. Vi gick in runt 9 sen somna jag hos Oliwer och Daniel gick å la sig runt 10, Så vi hade värsta lördagskvällen:-)


Söndag:

Vi hade en heldag med Fredde och Emma med barn. Började redan kvart i 10 med att vi mötes hemma hos dem och åkte sen tillsammans ut till Kvinnersta. (Det var öppet hus på deras skola) Vi så en hästshow först efter det kolla vi runt på djuren innan det var dags att åka hem till Fredde och Emma för att bli bjudna på mat.
Tack för det. var super trevlig och gott.

   maja sov sig igenom hela föreställningen.

Oliwer hittade en häst att rida på för en 10a innan vi åkte hem.
Det var lite skoj för hästen hette Tindra (son kompisen Neos storasyster)
 

Lite mat och slapp hann vi med innan det bar iväg till nästa aktivitet.
 

När vi var mätta och trötta (vi vuxna iallafall) packa vi in oss i bilen och åkte till stadsparken.
Det var söndagsskolans dag så de hade ordnat aktiviteter till barnen och allt var gratis. Vilket märktes...
Var så jäkla mycket folk att det inte gick att komma fram knappt. Barnen fick varsin glass av glassbilen sen gav vi upp och gick till lekparken istället.

   
  Hittade Karl i lekparken oxå.

Efter leken åkt vi hem till oss för att grilla och äta lite kräftor.
 Oliwer har oxå börjat äta kräftor.

Nepp hinner inte mer nu får ta resten när vi kommer hem på måndag måste packa vi hörs kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0