Imorgon drar vi

sonen och jag. Shit vi ska åka ifrån Daniel och Thella, hur ska detta gå.
Jag ´kommer grina som bara den när vi åkter. Min lilla tjeja.
Ja imorgon följer jag och Oliwer med mamma, pappa och Pierrsa ner till Hultsfred. Ska vara där över helgen, sen kommer Daniel och hämtar oss i Linköping på söndag. Imorgon ska jag träffa en gammal barndoms kompis och hennes dotter. Ska bli super kul ser verkligen fram emot det. Å så ska ja Eva var med med sin dotter.
Stackar Oliwer han kommer känna sig rätt ensam bland alla brudarna. Kanske blir så att han stannar hos mormor och morfar. Eller jag vill ha med honom men han kanske inte kommer vilja det.
Sen på kvällen ska vi sova ute vid stugan å kanske fiska lite kräftor, å på lördag kommer det bästa med hela helgen (enligt Oliwer) Vi ska till gamleby och se på bla MOJJE. Malou, jag och Oliwer ska rocka loss.

Håller på att bli tokig just nu försöka ladda över korten från kameran till datorn men det funkar inte av någon anledning. Grrrrr blir skit arg.

Nå ja får helt enkelt nöja mig med de jag har på datorn från veckan som varit.

Söndag:

Vi skulle städa av lite innan mamma, pappa och Pierrsa skulle komma. Men så mycket städa blev det inte istället mer jobb. Fast vi fick lite gjort. Daniel satt upp våra 2 första tavlor i vardagsrummet ( bara tagit nästan 2 år) sen byggde vi om soffan. Så nu ser det lite bättre ut i soffhörnet är fortfarande inte helt nöjda men det lär vi aldrig bli här.
Sen skura jag alla golv på undervåningen innan jag tillslut slockna i sängen runt 12.
Just ja glömde berätta att Yvonne och Gunnar plus 2 barn var här på en fika, skicka med dem en massa gamla kläder ifrån Oliwer hem hoppas något passar.

 Thella gled runt lite när vi andra jobbade.

 Medans pappa borra fick barnen snällt ha på sig hörselskydden.

 Men nu sitter 2 tavlor uppe iallafall.
 Istället för att sova torka Oliwer vardagsrums golvet.

Måndag:

Oliwer och jag var först till vårdcentralen och gjorde halsprov igen för 3e gången. Men denna gång hade vi inget iallafall vilken lycka. Vi har båda haft lite ont i halsen ett tag nu så vi var en aning nervösa för att vi skulle ha åkt på streptokoker IGEN. Men icke då denna gång var vi friska.
Sen gick vi upp en snabbis på stan för att hämta ut Mojje biljetterna och köpa en leksak till oliwer för han hade varit så dukig hos doktorn.
Efter det var det bara att ge sig hem för att fortsätta städningen. å här städades vill jag lova. Oliwer och jag renas hans leksaker plocka undan sånt han inte leker med. Så jag torkade de sista golvet precis innan gästerna från fallhult kom vid 7 tiden på kvällen.

 Thella fick sitta i hallen och titta på när jag röjde ibland alla leksaker.

 Kaoset innan röjningen var klar.

ja å nu tar korten från veckan slut eftersom kameran å datorn inte vill samarbeta med mig.
Ska ge den ett nytt försök om en stund kanske hinner blogga mer sen .

annars hörs  vi efter helgen med en massa nya intressanta händelser.

kram


Kommentarer
Kaisa

Skönt att se att det finns kaos hos andra också... inte bara hos oss... :)

2008-08-09 @ 21:45:59
URL: http://nolia.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0