nya projekt

fattar inte hur vi lyckas men på något vis gör vi aldrig klart de vi börjat på utan påbörjar hela tiden nya grejer.
Just nu består vår att göra lista av följande.

* Tapetsera eller måla om köket.
* Fixa badrummet upp (avlopp och lampor, men det är inget vi kan fixa väntar på mäklaren)
* Trappen upp.
* Hallen uppe.
* Altanen.
* Byggan in framsidan så det blir ett cykelförråd.
* Tapetsera om vårat sovrum.
* Göra om toan nere.
* Sätta upp tavler i vardagsrummet.  


Finns säkert mer som kan skrivas in på listan, men orkar inte tänka efter nu fick ångest bara jag skrev ner detta.

Ja hur som helst började Daniel riva ner grejerna på toan ner nu ikväll, när bompis var slut hamnade Oliwer oxå där.
Så nu är allt ut plockat och tapeterna är ner rivna. Nu ska vi bara få tag i föreningens rörmokare så han kan komma och kolla läget med rör och sånt. Efter det är det bara att välja kakel och klinkers vilket inte kommer bli det lättaste eftersom vi aldrig tycker samma jag och Daniel å han ger sig aldig.

Nu ska jag ta en sjungande son ut ur duschen dags att sova så vi andra oxå får lite kväll.

   Han är en hejare på att riva tapet vår son.



Thella satt snällt i vagnen och titta på medans pappa och storebror jobbade.



Kommentarer
emma

Hej ser ut som ni har lite projekt på G vi får väl ta en sväng till tapetserings affären nån dag ;) så får danne lita på oss :) du får hälsa han att det där är kvinnogöra att välja tapeter o kakel o sånt kram på dig

2008-08-03 @ 13:55:36
Kaisa

å hon är ju bara såå söt. Kopia av storebror (tycker jag) Ser ut som ni har haft några underbara dagar/veckor... Jag har kommit efter lite i mitt blgg läsande och skrivande. Mina har också blivit getinstuckna... så jäk... många getingar.

Hoppas allt är bra med er... såg väldigt skönt ut med stugan vid lången...

Just... Kolmården. Jag tyckte att det var bra, men vi var alla överens om att barnen var för små och att vi ska vänta några år innan vi åker igen. Om två v åker vi till Vimmerby. Där var vi förra året och det var kanon.

Hej från mig...

2008-08-03 @ 23:33:11
URL: http://nolia.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0