Ännu en dag avklarad

Nu är det bara 3 dagar kvar innan de är FREDAG och vi förhoppningsvis åker till Hultan. Och om jag fatta mamma rätt kommer Malou, Emil och bebben hem på onsdag. Alltså hinner de landa lite hemma oxå innan vi klampar in.
Inte för vi tänker vara hos dem hela helgen men 1 timme får de allt stå ut med oss.
Men som sagt de är många OM innan vi har kommit dit.
*Daniel måste få semester fredag.
*Det måste vara bra väglag
*Ingen av oss får vara sjuk. (Oliwer ligger risigt till)

Idag har vi iallafall varit på stan och köpt en välkommen till familjen present.
Tänkte köpa en julklapp osså men det gick inte som jag hade tänkte mig, så det får vi ordna en annan dag.

Men nu till dagens snabba info.
Oliwer har hostat hela natten men mest på morgonen ingen feber men han har varit väldigt låg idag. Lekt på sitt rum nästan hela dagen.

Innan vi åkte upp på stan hann Oliwer och jag göra lite kola.
Tog några kort på pepparkakshuset oxå som nu är helt klart.
  
 

Åkte som sagt upp på stan en snabbis medans Daniel skulle träffa sin advokat passa vi andra på att shoppa till bebben och lite till oss själva.
Jag hitta mig en ny överdel, på tiden enligt de flesta. Nu måste jag bara ha ett par nya byxor oxå annars är överdelen rätt onödig med tanke på att jag inte har något som passar till.

 Thella fick oxå lite nya kläder. 2 pjamaser köpte vi oxå men de får hon i julklapp
 Skicka in så Oliwer numera är medlem i MOJJE klubben. Idag fick han sin välkomms present.
En gympa påse och ett medlemskort. Han blev super glad.

Efter stan köpte vi med oss Thaimat hem och försökte i lugn å ro äta det men tack vara Thella gick de sisådär.
3 skedar i hennes mun en in min å så vidare. Inte konstigt man har ont i magen jämt.

Hitta den här nakenfisen i hallen upp idag.
  

Nå ja nu sover båda barnen och Daniel är hos sin ena kusin så jag ska kolla lite bloggar å sen lägga mig i sängen och se på CSI.

Ses i morgon.


Kommentarer
lollo

advokat??? oj då.. =)

2008-12-16 @ 12:10:02
URL: http://www.trollmammsis.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0