Äntligen

en feberfri dag det var precis vad vi behövde. Nu finns det hopp om morgondagen.

Idag jobbade Daniel så jag har roat barnen själv. Oliwer satt framför datorn medans Thella sov och jag röjde upp i datarummet. (Mannen har sagt i ca 1 veckas tid att han skulle göra det)

Förre                                                                       Efter
                                     
                                    

                                          Undertiden
                                          

När Thella vaknat fixa jag lite mat innan vi tog på oss och tog en promenad till mega. Skulle kolla om det fanns några svarta byxor till mig eller något fint till ......
Kom bara hem med något till kusinen. Men lite frisk luft var inte helt fel. Oliwer gnällde inget heller.
Så när vi kom hem la han sig i soffan och kolla på en film medans jag förberedde kvällsmaten.

Thella var mest klänig på mig men efter lite gröt blev hon på bättre humör.
Å Lollo nu har Thella kommit på att vi har stora tomtar i vardagsrummet, ska bli väldigt intressant med julgranen sen.
 
 

Pappas fiskar är oxå rätt intressanta men om man kunde se dem hade det varit extra kul
 Dags för en julstädning pappa?
 Sjunga lite för oss tycker Thella är super kul.

Hittade denna på baksidan hoppas den blir fin.


Måste bara visa några av mina favis tomtar.
 
Vi har jul i vårt sovrum oxå

Och färdiga för avfärd mott småland i morgon är vi med

När jag bäddade rent inne hos Oliwer så sa jag till honom att städa upp sitt lego för de var dags att sova.
Då titta han på mig med sina blåa ögon och la huvudet på sne.
Men snälla mamma kan jag inte få leka klart kriget vi måste ju ta dö på Jedan (ni fattar vad jag mena så märk inte ord) Kan man säga nej till det, vi kompromisa lite mer lek ingen saga sen var alla nöjda.

Å nu sover han i sin nybäddade säng och jag ska in och packa ner de sista innan sängen kallar på mig oxå.

Välkomna hem Malou, Emil och

Ses snart kram



Kommentarer
lollo

hihi ja jag har ju mina troll och dom upptäckte ju Lily... ha det SÅ rba i msåland och hälsa så mycket till lilla familjen

2008-12-19 @ 18:43:06
URL: http://www.trollmammsis.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0