Oliwer kämpar på

mmm febern vill inte riktigt ge med sig. Hade 40 grader förut vi kl 6 å då hade han precis vaknat efter att sovit i lite mer än 1 timme. Nu ligger han i vår säng och kolla på tecknade Star Wars. Har inte tagit mer feber tänkte kolla en sista gång nu innan vi ska skicka in honom i sin säng för natten.
Hoppas bara vi andra slipper bli sjuka.

Sista jag skrev vakna precis Thella å grabbarna kolla på riktiga Star Wars här kommer lite bildbevis.
  
Pussar favis nallen är mysigt.
 Thella och jag fick inte störa så vi fick snällt gå en våning ner.

Fick ett urgulligt tack kort från Maja igår.


Nere fixa Thella och jag lite mat, sen lekte vi i vardagsrummet.
 

När grabbarna sett klart på filmen tog Daniel med sig Thella på en promenad till konsum.

Under tiden fick Oliwer i sig en pannkaka innan han somna i soffan.

Efter kvällsgröten mumsa pappa och Thella på clementin och apelsiner.
 

Förut idag när Daniel skulle gå på toa var Oliwer lite tjatig på honom, så till slut tyckte Daniel att Oliwer kunde gå in på sitt rum och bygga ett rymdskepp undertiden Daniel var på toa. Efter en stund kom Oliwer ut igen å undra om inte pappa var klar snart för skeppet var klart för avfärd.
Så himla söt han satt där inne och byggde denna
 

Ja det var allt för idag nu ska jag själv bädda ner mig i sängen har fått värsta huvudvärken undertiden jag suttit här.

kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0