Snart dags för fest

inget man är super sugen på men vad gör man inte för husfridens skull. Å en natts sömn kan man ju inte heller tacka nej till :-)

Har tagit lite kort på vad vi fick inne hos svärföräldrarna igår som jag tänkte dela med mig av.
Annars har vi mest slappat idag byggt ihop lite mer lego, lagat mat, städat upp efter tomten som visst var på besök här medans vi andra var hos svärföräldrarna och väntade på honom.
När Peppe åkte hem vid 4 tiden gick vi andra ute en sväng och lekte av oss innan vi dumpa in barnen hos svärföräldrarna igen.
Nu sitter vi här hemma framför varsin dator och väntar på att tiden ska gå så man får åka iväg till Daniels kusin Nicklas som har sin årliga juldagsfest. Är verkligen laddad för den hade helst dejtat Emma med en påse chips och mamma mia filmen, men det får bli en annan dag.
(Om du inte kommer och hämtar min efter ni varit i Dylta, slå mig en pling på mobilen om du känner för de Emma)

Nå ja nu till korten från idag så jag hinner göra mig iordning sen.

 Äntligen somnade den super trötta Oliwer (kl var runt 22:30)

Oliwers julklappar
 
Plus ett Star Wars lego men det var samma som han fått av Peppe så det ska farmor och Oliwer åka och byta någon dag.

Thellas julklappar
 och en pjamas å en nalle.

Daniels och mina julklappar
 
Jag fick av Nina              Daniel fick av Peppe
Sen fick vi en chokladask, en slant och varsit presentkort på massage av Daniels päron


Å har glömt visa denna fina tomten som jag fick av mamma och pappa i födelsedags present


Peppe har byggt ihop lite lego som Oliwer fick igår.
 
Jag kokade Thellas nya nappar idag som hon fick av Lena med familj de var tvugna att undersökas först


Gissa om vi leker STAR WARS här hemma?


Thella test nya leksaken idag oxå, tydligen är det meningen att man ska gå med den framför sig.
Men det är ju bara för fjantar tycker hon.

Det som är lite komiskt med det hella är att denna grej då och då säger håll i dig. Precis som om den visst att hon klättrar på den.

Hittade Thella så här idag efter att det varit lite väl tyst ett tag ifrån vardagsrummet och ingen annan var där inne.


nepp nu ska vi åka om ca 20 min så nu MÅSTE jag visst göra mig iordning. Daniel har laddat hem lite Aqua musik så jag skulle komma på partyhumör går sisådär kan jag meddela. Men han däremot verkar röja i duchen till det just nu.

Ha en fortsatt trevlig jul kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0