Tänkte försöka få ner lite bilder

men min dotter vill inte samarbeta. Hon tyckte viss att de räkte med att sova ca 1 timme idag.
Hmmm håller inte riktigt med. Eftersom Oliwer ska ha med sig en kompis hem efter dagis kommer hon vägra somna senare, vilket hon i och försig nästan aldrig gör numera. Men de hade inte skadat med en power nap lite senare för hennes del. Sen ska Daniel på årsmöte med föreningen ikväll direkt efter jobbet, så jag ska lägga båda barnen själv ikväll. Kommer gå sisådär eftersom båda har börjat krångla om kvällarn.
Yippi ser verklig fram emot denna dag och kväll.

Någon som vill bjuda mig på en resa till Ullared plus lite slantar till shopping?
Är så sugen på att åka dit inte för jag vet vad jag skulle handla men hitta något det gör man nog allt.

Nå jag kanske ska passa på att lägga upp lite bilder medans Thella är någolunda nöjd. Just nu spelar hon på boken hon fick av moster Malou i doppresent. Nepp inte skoj längre. Mamma mobil som spelar musik funkar kanske ett tag. Hoppas det iallafall.

http://www.youtube.com/watch?v=T6YiucVhFBc
skulle bara se om de funka. En av mina favis låtar med herr Uggla.

Tisdag 2/12


Japp en bild hann jag få upp innan det lilla monstret inte ville var med längre.

återkommer






Kommentarer
Eva

Vad stor hon är nu Thella, när såg jag henne senast egentligen? Så söt!

2008-12-04 @ 13:53:04
emma

tycker det är så gulligt att du sätter bodyn utanpå strumpisarna :) smart iofs då halkar dom ju inte ner kram på er

2008-12-04 @ 19:39:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0