Vilket tråkigt december väder vi har.

Har regnat nästan hela dagen, å när de inte regnar är det grått och tråkigt.

Idag har de inte hänt ett skit här hemma. Alla har varit på strålande humör..........NOT.
Får väl skylla oss själva har inte varit ute och knappt hittat på något.
Thella har varit super mammig så daniel har inte varit poppis alls.

Jag skrev iallafall alla julkort idag medans Daniel försökte få Thella att somna och Oliwer lekte med zoolegot.
 
Innan Thella äntligen somna var hon nere och försökte förstöra för storebror, men pappa fick rycka in och roa henne en bit bort. Oliwer tog kort på dem
 
Min julkorts hög
 Undra om ni varit snälla så ni får ett.?

När Thella somnat åkte Daniel och Oliwer iväg upp på stan och fixa lite med Daniels advokat, sen iväg till tippen med lite skit som skulle slängas.
De kom hem lagom till maten var klar. Idag lyxa vi med fiskpinnar, spenat och potatismos.

Efter maten spela jag och oliwer lite kort, fick sällis av Thella som inte ville var med pappa utan med världens bästa mamma. Hon satt i mitt knä och hade hur kul som helst, hon garvade hela tiden. Så där hjärtlit så man nästan smälter. Ur gullig var hon iallafall. Daniel filma de med min mobil men eftersom vi fattar noll vet jag inte hur man lägger in en video här. Någon som vet????????
 

Sen har de inte hänt så mycket mer idag, jag tog lite kort på oliwers tomtar innan batteriet till kameran dog.
  
 

Självklart börjar alltid Oliwer leka som bästa när de är dags att sova eller göra andra grejer så var det även ikväll.


Nu ska jag se på 3an när de bygger ett lekrum till en kille tror de kommer bli riktigt bra, synd att man inte har ett extra rum att göra iordning till barnen.

god natt




Kommentarer
emma

danne ser verkligen engagerad ut när han leker med thella på soffan ;) tur att ungen på tv fick ett blått rum , stackarn dom hade målat det knallrosa först , den där borgen vore nåt för Oliwer, bara att börja bygga:) dom hade en bok som hette hur man blir en riddare har ni den ? annars är det ju ett bra boktips till sonen

2008-12-08 @ 20:36:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0