Gött väder

men ack så varmt det är här inne. Ska inte klaga igentligen bättre med sol än regn.
Idag har jag klippt gräset på baksidan och gjort rent poolen, det behövdes. Hade inte tömt den på vatten sen sist det var så där varmt.

Annars ha vi inte gjort så mycket idag, svärfar var här och gjorde lite mer hål på baksidan. Fasen nu när man tänker efter har jag inte gjort ett skit idag mer än å klippt gräset. Hur fort gick denna dag igentligen.
Jo just ja vi har ju satt i Oliwers gamla bilbarnstol i bilen igen, så nu ska Emma få tillbaks sin bebisstol till deras lilla mästerverk i magen. Men ni får den inte förens på Söndag för svärföräldrarna måste ha den när de ska ha barnen på lördag när Daniel och jag lyxar med bio.
 
Nå ja nu tillbaks till korten från veckan som gått hade nog kommit till tisdag tror jag

Tisdag:
Numera är jag gift med en blondin å ni vet ju alla hur blondiner är;-) Fast han ser fakiskt väldigt mycket yngre ut.

 Här är klockan runt 23:00 på tisdags kvällen, alvedonen har äntligen börjat ta efter en hård dag med 40,7 i feber.

Onsdag:
 Lollo och Jonas på genom resa innan de ska till "kungen" i Göteborg.

 Lollo och Oliwer passa på att fika lite innan Daniel och Jonas kom hem och mumsa i sig allt.

 prickisen Thella får nöja sig med allt ligga på golvet och leka.

  5e dagen med vattenkopper.

Dagens bilder:

hade varit ett super bra kort om de inte varit så suddigt.

   

Sjörövaren Oliwer käkade hamburgare till lunch


Medans jag gjorde mig iordning för att gå ut sjöng Oliwer för Thella i vagnen.
 

 Mina killar när de höll på att fixa Thellas nya barnstol.

Nu ska jag se på tv men ha en bra kväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0