Tja

kommer knappt ihåg vad jag skrev sist. Har inte haft tid att lägga in kort förens nu å det är knappt jag har tid igentligen.

Imorgon ska vi åka till kolmården å sen vidare ner till Hultsfred, så nu håller jag på att tvätta och packa. Sen vill jag se morden i midsommer oxå så nu är det jäktigt.

Lite kort om dagarna som gått.

Onsdag:

Städade hela huset torka till och med golven, sen möte vi malou å emil ute i marieberg.

Torsdag:

Eftersom det regna gjorde vi inte allt för mycket, typ nada.
Daniel klippte Emil och sen åkte de iväg för att köpa en GPS till Malou.

Fredag:
Packade in alla i bilen runt 12 och gav oss iväg till Uppsala. Möte upp Lollo med familj så de fick visa vägen till ett köpcentrum innan åt vi på MAX.
Handlade lite å åkte sen hem till dem för att packa upp och äta lite tacos och spela spel.
Barnen (oliwer och miranda) somna inte förens runt 12, tills slut fick vi klubba ner dem ;-)

Ja det var allt för idag för nu ska grabbarna spela dataspel men återkommer igen efter hultsfreds resan.

kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0