Helgens äventyr.

Inte för att det har hänt så otoligt mycket, typ ingenting men vi har haft det skönt iallafall.
Jag har tvättat hur mycket tvätt som helst, torkar ju tok snabbt i denna värmen.

I fredags tog jag med mig Oliwer och Isa upp på stan en super snabbis (vi kom iväg så sent och Oliwers kompis Linus skulle komma om 1 timme) Vi hann iallafall in på biblotiket för att hämta ut 4 års boken man får i gåva av dem. Sen blev det att köpa glass på MC Donalds till barnen, den fick de slänga i sig innan bussen kom.
Hem igen och precis när vi kom hem , så kom Linus och ville leka.
Grabbarn röjde lite ute i värmen men efter ca 2 timmar kom de ihop sig och Linus ville hem. Sen fick Oliwer leka med Isa en lite stund innan vi packa in oss i en kokhet bil och rulla ut till svärföräldrarnas stuga. Oliwer åkte ut i förväg med farmor. Där ute fick vi kvällis (grillat) Oliwer fiska och jag börja grina när jag utan förvarning fick de 3 äckliga snokar liggandes på deras flotte och solade. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

 Thella passa på att vila lite i Oliwers rum medans vi andra var på stan.
 Medans mamma fixa käket roa hon sig i babysittern
 oliwer fick snällt hjälpa mamma att skrubba trappen.

Lite kort från fisket ute vid stugan

    15 fiskar fick de å ca 10 minuter.

 Thella satt för första gången i en matstol.

Återkommer med lördag och söndag ska söva sonen nu


Kommentarer
Maloj

Hmm, jag fattar inte vad du menar med snokarna. Kom de när DU låg på flotten och solade, eller såg du DEM ligga på flotten?

2008-06-01 @ 20:57:12
malin

Jag stod på bryggan när Oliwer säger.

Kolla på snorkarna mamma, jag tittar i vattnet ser inga och får sen se dem ligga på flotten typ 2 meter ifrån mig. Fasen vad jag sprang kan jag lova.

HATAR ORMAR.

2008-06-01 @ 22:14:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0