krångel igen.

Satt och blogga lite om helgen igår kväll, men nu imorse när jag tittade hade det inte kommit med. Det finns på min sida men inte på den ni kan se. Fattar ingenting.

Gör iallafall ett nytt försök nu innan jag och lilltjejen ska gå iväg och hämta storebror i blåsten.
När vi gick till dagis imorse höll vi på att blåsa bort. Det såg jätte kallt och grått ut  ute. Men när man kom ut var det varma vindar som kom. Jag hade tagit på både Oliwer och mig långbyxor.
Thella och jag trotsade blåsten och promenerade till stan och handla lite pålägg.
Nu har jag sövt lilltösen och ätit en bit lasange som blev kvar sen gårdagen.
Jag har på börjat dagens käk kasslergratäng. Mums.

Resen av dagen har jag faktiskt inte en aning om vad jag ska hitta på, tror vi kommer vara inne. Inge kul att vara ute finns inget att göra när det blåser så här mycket. Nästa lite otäck, de blåste ner grenar från träden förut när jag gick från stan med Thella.
Ja vi får helt enkelt se vad som händer.

Nu ska jag pröva ladda ner lite mer kort från helgen.

Söndag:

 Rätt snygg frissa va???   moster Malou och thella myser lite

 Oliwer lekte med sina djur medans tjejerna var på mega.

 Njöd lite tjej efter promenaden.

 Trött liten tjej efter en hård dag med moster och morbror.

Måndag:

 Oliwer tycker Thellas leksaker är mycket roligare än hans egna.

  Mojje kom på besök och spela ett gäng låtar.

 Thella rocka loss i gåstolen.

 det är så tråkigt att ligga still nu när man kan flytta ppå sig.

 Oliwer radade upp sina djur och övade sen på att räkna dem.

 Kub spel innan bolibompa.

   Frukt tajm till bolibompa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0