Nu så

inte för att sonen sover men jag orkar inte vänta på honom, han var såååå hungrig så nu sitter han och äter en banan innan det är dags att borsta tänderna igen.

Nu så igår vad hände då, jo det var super varmt så vi var bara ute lite.
Emma och Amilia kom över en sväng, ammis har vattenkoppor och det tänkte vi att oliwer oxå skulle få.
Så vi får väl se om hon lyckades föra över några.
När Daniel kom hem vid 5 tiden åkte vi till coop för att handla lite, sen grillade daniel lite kvällis åt oss.
När barnen somnat softade vi lite i soffan var inte ett skit på TV:n, nu förstår vi varför vi hyr film varje helg.

 Thella fick softa lite hos gravida Emma.

    Asså visst är dessa småtroll lika varandra.



Thella som blev 4 månader här i fredags fick smaka sin första smakportion i lördags (eftersom hennes helsnurriga mamma glömde bort det i fredags)

 Första skeden på ingång    nja det var nog sådär.

 hmm vad är detta?? Hon hade värsta tekniken pressa det upp över läppen.

 Ja så här ser man ut efter första smakportionen.

DAGENS BILDER.

   Thella och jag softa i skyggan medans oliwer badade med Isa och Daniel röjde i förrådet.


Det är jobbigt att leka.

  Nu har storebror fått lämna sin "barnstol" till lillasyster. Numera kan vi sitta hela familjen vid matbordet.

Det var allt för denna gång nu väntar duschen och sängen för min del, alla barnen sover och mannen kommer nog snart in från en hård dag i förrådet.


Kommentarer
Maloj

Alltså Thella är ju lik mig alltså när jag var liten. :-) Det är ju helt uppenbart.

2008-06-03 @ 17:59:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0