Ny vecka

Idag är det återigen måndag fasen vad fort helgerna går.
Men denna vecka ska bli så rolig.
På torsdag kommer syster malou och emil. Längtar såååååååå.
Sen får vi väl se vad vi hittar på när det kommer men kul ska det bli.

Idag har det inte hänt allt för mycket.
Hade super ont i ryggen när jag vakna, kan beror på att vi sov 3 st i sängen i natt. Lite varm och lite trångt.

Åkte ut till marieberg en snabbis hittade inte ett skit, skulle haft solhatt till Thella men det var helt kört. Lindex hade stängt hela butiken pga flytt till nya lokaler, kapp ahl hade 4 olika hattar ingen passa på thella och H & M hade inte heller någon som passa.
Får helt enkelt kolla stan i helgen eller nu i veckan.
marieberg var skit tråkigt att åka till nästa inga affärer var i sitt rätta jag, de håller ju på att byta lokaler och sånt. Men snart så när de öppnar de nya delen då kanske man kan shoppa igen. lite nya butiker ska det ju komma oxå.

Efter marieberg tvätta jag bara en massa och fixa lite med alla vinterkläder som hängde ner i garderoberna.
Oliwer badade och hoppa studsmatta med Isa. 

har inte tagit några kort i dag knappt bara några på Thella.

Ja det var allt för idag nu ska jag göra klart min beställning på korthuset.

kram

 
Thella i dagens outfit pappa diggar den hårt undra varför??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0