tillbaks

Ja som sagt i fredags kväll roa jag mig med alla kort och Daniel låg uppe och kolla på Tv.

 Här är högen när jag började.

 Efter 5 avsnitt av Sjunde himlen var korten insatta men inga datum skrivna. Det jobbet återstår fortfarande.

I Lördags följde jag med Emma och handlade på Willys när vi kom hem var barnen hemma. Oliwer hade 39 graders feber och var inte så nöjd med livet. Båda barnen sov runt halv 8-8. Daniel och jag satte oss ner och kolla på några avsnitt av Sjunde himlen. Ja det blir några såna avsnitt, men nu har jag bara 4 kvar:-(

I söndags hade vi ingen Oliwer hemma utan en prickig korv.
Hände inte så mycket här hemma, jag tvättade, Daniel klippte Oliwer.
Oliwer var inte så nöjd över att ha vattenkopper så jag fick försöka roa honom lite. Tillslut när jag sa att vi får se om han får lika många prickar som Amilia då blev det lite roligare. Så numera är det en tävling.

När Daniel skulle klippa honom var han på sitt rum med stängd dörr.
Daniel knacka på och frågade om det fanns någon tuff kille där inne som ville klippa sig.
-Ja svara Oliwer. En tuff prickig kille.

Innan det var dags för klippning fotade vi honom lite. Daniel skulle ta en kort på Oliwer och Thella.
Tyvärr tog Thella tag i Oliwers hår och vägra släppa, då det skreks en aning. Sen skulle minsan Thella säga förlåt för det gör man när man gjort fel. Försökte förklar att det inte är så lätt eftersom hon inte kan prata eller förstå vad hon gjort fel. Men inte så det lyssna inte han på. Kan bero på att han fortfarande hade 39 graders feber.

 En nyvaken sötis ifrån igår.

 Prickarna har hittat till tungan oxå.

 Lugnet innan stormen, ni ser hur fint Thella fört sin hand till håret.



 fram och  bak.

Förstår inte varför hon ska envisas med att sova så hör.



Idag såg man ut så här när man vakna.





Nu ska jag mata Thella med gröt.
Lägger kanske in fler kort på sonen senare när han byter om till pjamas.



Kommentarer
Elle

Hej! Vilka fina prickar han har ;-). Men det är ju bra att han får det nu när han är liten. kramar Elle

2008-06-16 @ 20:44:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0