Vattnissarna är tillbaks.

Jupp nu är lilltösen nerprickad av de där otäcka prickarna. Fast hon är söt endå.
Hon vaknade i morse med en massa prickar i huvudet, några i ansiktet och en heldel vid blöjan.
Pluttan, tur hon är så liten. Men nu har vi iallafall fått svaret om så små barn kunde få vattenkoppor.

Här har det inte skrivits på ett tag. Å det är helt och hållet mitt fel.
Jag kände mig hängig hela onsdagen och natten till torsdagen hade jag feber som höll i sig hela torsdagen. Vilket gjorde att Daniel snällt fick stanna hemma och ta hand om barnen. Oliwer gick sin sista dag på dagis så nu har han sommarlov.

I fredags mådde jag mycket bättre  så då roa jag barnen hela dagen medans Daniel satt i telefon med alla viktiga papper och annat. På kvällen åkte vi och handlade behövde fylla på kylen lite.

Idag har jag gjort en tacopaj och sallad till kvällen. Fredde, Emma och Amilia ska komma över på lite mat och kräftor.
Om nu inte bebben ska envisas med att komma ut, men den kan nog vänta en dag till så Emma hinner få i sig lite kräftor.

Lite bilder från veckan.

Tisdag:

 Thella får snällt äta sin kvällis själv medans mamma gör sina behov.

Onsdag:

 Mina killar myser lite innan dagis.

Torsdag:

 Thella somnade brevid mamma isängen.

 Oliwer fick nya kläder av mormor när vi var där sist. Fina va.

Fredag:

    mina små pirater.

Lördag:

 thella somnade medans jag städade och Oliwer sjöng till Mojje.

 Oliwer "Mojje" Widén

 delar sin korv med största koncentration.

  Vår lilla prickis.

 Tacopajen vi ska bjuda på.

 Dålig bild på kräftorna vi ska mumsa i oss.

 Medans mamma fixa sallade fick Thella roa sig i vagnen. Bra fördelat va?!!!

Nu ska jag fixa lite till innan gästerna kommer eller gäster och gäster de bor ju typ här.

Ha en bra lördag och krya på dig malojsan.



Kommentarer
Maloj

Tack så mycket. Undra varför mitt sitter i längre än ditt? Jag fick feber igen ikväll. :-( Ha det så bra ikväll med gästerna, vi har oxå gäster (Tappo & Pierre), men de blir inte bjudna på nått, de fick ha med sig mat själva ;-)



2008-06-28 @ 18:52:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0