Bättre sent än aldrig

som det brukar heta. men som alla vet är jag en hårt arbetande 2 barnsmamma, så man hinner inte alltid med att lägga in kort och skriva om dagen. Gör ett tappert försök nu när jag lägger Thella. Oliwer ser på film ner i soffan medans Daniel håller på att fixa med elen ute i förrådet på baksidan.

Här kommer lite kort från Lördagen som inte kom med sist.

 Oliwer leker en lek på Isacs kalas, snurra runt flaskan 5 gånger och sen snabbt tillbaks till sitt lag.

 På kvällen åt vi grillat, här mumsar Oliwer på majs.

Nu ska jag ta och ladda över lite kort från kameran kanske att det kommer lite mer snart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0