Dagis kompis på besök.

I går efter dagis följde Oliwers kompis Neo med honom hem, jag släppa med mig både cykeln och sparkcyklen till dagis så de skulle kunna åka på dem till lekparken. Japp jag är en super morsa jag vet:-)
Såg nog rätt roligt ut när jag kom där och drog på allt plus vagn.

Vi gick iallafall till lekparken på norr vid fotbollsplanen typ.
Efter lite fika lekte grabbarna, med några andra killar som var där. Själv försökte jag få en trött Thella att somna, vilket gick sisådär.

  Hon försökte få in nappen i munnen själv, gick inte så bra.

 Tänk vad kul man kan ha med en boll.

 Utan för oss i lekparken hann de oxå leka lite.

Ja de var torsdagen det. Så roligt hade vi.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0