Denna veckan i bilder.

Måndag:

Kommer faktiskt inte ihåg vad som hände då, men jag var iallafall hos frissan och gjorde av med hår och pengar.
Thella var så här söt.



Tisdag:

Emma kom över och färgade mitt hår. Tusen tack nu slipper jag skämmas för den super snygga gråa slingan.
Nu mera har jag denna hårfärg.

  Oliwer körde lite fotboll med Isa

 Thella höll lådan i vagnen.

Onsdag:

 När jag kom hem från lämningen av Oliwer så hittade jag denna goding innan för dörren.

Hennes stolta pappa hade då fått varit med om när hon vände sig från mage till rygg för första gången.
Så jag la henne på fällen för att få henne att göra samma sak igen.
Inte gjorde hon det men några fina kort blev det.

 

När det var dags att hämta Oliwer igen tog vi med oss några smörgåsar och gav oss ut i Venaspåret för att leta djur hela familjen.

       

Måste bara visa vad min otroligt roliga man gjorde igår.
Han var skyldig sin kusin 120:- så han tog spargrisen och försvann upp till datarummet. Efter ett tag kom han ner med en konstig lång sak.??

Han hade tejpat in 120 en kronor. Asså han har fasen inget liv. men lite skoj var det allt. Ska bli kul att höra vad kusinen säger om det hela.

På kvällen var det sommarfest på dagis. Barnen sjöng lite sen var det fika ute på dagisgården.

     

Torsdag:

Efter att Thella och jag lämnat Oliwer traska vi upp på stan för att fylla på kylen lite.
När vi kom hem var det städning som stod på schemat. Innan vi skulle hämta grabbarna (oliwer plus en kompis) passa jag på att göra våffelsmet.
När grabbarna var färdig matade gick vi till lekparken och lekte ett tag. Sen hann de leka lite hemma hos oss innan Neo gick hem vid 18 tiden.

   Försökte få Thella att vända på sig igen.

Men hon tröttna på mig                                                                                                                                        Skam den som ger sig tillslut rulla hon runt.

  Oliwer lekte soldat där av den sura munnen, de har tydligen en sån soldater alltså.

 Riddare hann de oxå leka ett tag.

Nu så det var allt jag hade att bjuda på dig.

Ska ta och krypa ner i sängen nu, Daniel är på bio med en kompis och hans tjej. Själv slavar jag här hemma. Och till vilken nytta inte ens en lite blomma fick man.
Undrar om inte fars dag plockats bort ur almanackan, har minsan för mig det. Om inte så finns den numera inte i vår.

God natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0